Ruilen en retourneren
Alle kledingstukken zullen door mij met aandacht in de webwinkel geplaatst worden en bestellingen die bij mij binnenkomen worden met liefde behandeld. Ondanks die liefde en aandacht voor het product kan het natuurlijk voorkomen dat een product niet helemaal aan je verwachting voldoet. In dat geval mag je binnen 14 dagen na ontvangst de artikelen zonder opgaaf van reden ruilen of retourneren (herroepingsrecht). Om op de juiste manier invulling te geven aan dit herroepingsrecht, moeten aan de volgende voorwaarden worden voldaan:
- Neem binnen 14 dagen per e-mail (info@eerlijkvoeltheerlijk.nl) contact met me op, zodat we kunnen bespreken wat je met het product wilt doen; retourneren of ruilen voor een andere maat/kleur c.q. een ander product dat op voorraad is. Indien een artikel niet op voorraad is, kan ik proberen een artikel na te bestellen. De mogelijkheden zijn per merk verschillend.
- Na overleg kun je het product retour sturen in originele, ongebruikte staat (= niet gedragen en ongewassen, zonder rook- of parfum lucht, zonder vlekken en kreukels), inclusief alle labels en kaartjes.
- De verzendkosten (zowel bij ruilen als retourneren) zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een productiefout of ik het verkeerde item heb gestuurd.
- Je verpakt en verzendt het artikel netjes en voldoende gefrankeerd. Ongefrankeerde artikelen worden niet in ontvangst genomen.
- Het verzendrisico voor retourzending zijn voor rekening van de klant.
- Na het aanmelden van de te ruilen artikelen en het ontvangen van een bevestiging is het van belang dat de artikelen binnen 14 dagen bij Eerlijk voelt Heerlijk zijn. Daarna neem ik de retour niet meer in behandeling.
- Voor de te ruilen artikelen worden (eenmalig) geen verzendkosten in rekening gebracht.
- Retouren die zonder aankondiging worden toegezonden kunnen helaas niet in behandeling genomen worden.
Wanneer je het artikel niet wilt ruilen, stort ik, na ontvangst van het geretourneerde product, het desbetreffende aankoopbedrag (exclusief de verzendkosten, tenzij het een (productie)fout of je hele bestelling betreft), terug op je bankrekening.
Retourneren fabricagefout
Indien er duidelijk sprake is van een fabricagefout a.u.b. zo spoedig mogelijk na ontdekking van de fout van het artikel contact opnemen om een afspraak te maken over ruil of terugstorten van het bedrag.
De gemaakte retourzendkosten zullen in dit geval uiteraard voor rekening van Eerlijk voelt heerlijk zijn.
Retourneren verkeerde levering
Indien ik je het verkeerde artikel heb toegestuurd, vraag ik je zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst van het artikel, contact op te nemen om een afspraak te maken over ruil of terugstorten van het bedrag.
De gemaakte retourzendkosten zullen in dit geval eveneens voor rekening van Eerlijk voelt heerlijk zijn.